TCO - czyli Całkowity Koszt Posiadania

Coraz więcej firm, które kupują jakieś urządzenia do biura czy urządzenia elektroniczne zwraca uwagę na to jak kształtuje się dla tych urządzeń tzw. parametr TCO.     Warto wiedzieć co to jest i czego się tyczy. Przede wszystkim jest to określenie kosztów...

Kopiarki - inwestycja czy niepotrzebny wydatek?

Kopiarka to nieodłączny element wyposażenia biura, jednak zakup takiego urządzenia wiąże się z stosunkowo dużym wydatkiem. O ile w korporacjach i dużych przedsiębiorstwach, znajdą się fundusze na zakup kopiarki, to małe, mniej zamożne firmy najczęściej decydują się na dzierżawę...

Gdzie kupić urządzenia wielofunkcyjne

Gdy chce się kupić urządzenie wielofunkcyjne do celów biurowych należy taki wydatek traktować jako inwestycję. Dlatego będzie bardzo ważne, by wybrać dobry model do tego, jakie zadania sprzęt będzie miał w takiej firmie.     Trzeba pamiętać również o tym, by...

Dzierżawa, wynajem sprzętu biurowego

Urządzenie wielofunkcyjne to nieodłączny element wyposażenia biura, jednak zakup takiego sprzętu wiąże się ze stosunkowo dużym wydatkiem. O ile w korporacjach i dużych przedsiębiorstwach znajdą się fundusze na zakup urządzeń wielofunkcyjnych, to małe, mniej zamożne firmy...