Dzierżawa, wynajem sprzętu biurowego

Urządzenie wielofunkcyjne to nieodłączny element wyposażenia biura, jednak zakup takiego sprzętu wiąże się ze stosunkowo dużym wydatkiem. O ile w korporacjach i dużych przedsiębiorstwach znajdą się fundusze na zakup urządzeń wielofunkcyjnych, to małe, mniej zamożne firmy najczęściej decydują się na dzierżawę, czy też wynajem takiego urządzenia.

 

dzierżawa sprzętu biurowego

 

Z myślą właśnie o małych przedsiębiorstwach, opracowano sposób, który bez wątpienia zminimalizuje koszty. Chodzi tu o wspomnianą już wcześniej dzierżawę urządzeń wielofunkcyjnych. Poniższy tekst, prezentuje odpowiedzi, na najczęściej zadawane pytania dotyczące dzierżawy sprzętu biurowego.

Czym jest dzierżawa?

To nic innego, jak wypożyczenie sprzętu, na określony czas i konkretną cenę.

Gdzie taką usługę można zrealizować?

Obecnie, istnieje ogromne zapotrzebowanie na tego typu oferty, stąd w naszym kraju funkcjonuje tak wiele firm, które specjalizują się właśnie dzierżawą sprzętu biurowego, w tym urządzeń wielofunkcyjnych. Cena wypożyczenia jest różna, jednak ze względu na ogromną konkurencje, koszty dzierżawy są coraz niższe. Mimo to, cena jest najczęściej zależna również od ilości kopii wykonanych w przeciągu miesiąca. Właśnie pod koniec tego okresu, jesteśmy zobowiązani do uregulowania opłat za dzierżawę w formie abonamentu lub rozliczenia, które bazuje na należnościach za kopie.

Jakie są zalety dzierżawy sprzętu biurowego?

Główną z nich, jest oszczędność, bowiem dzierżawa jest dużo tańszą alternatywą, niż zakup urządzenia wielofunkcyjnego. Koszty płynące z dzierżawy, to jedynie miesięczne rozliczenie, które obejmują serwis, wymianę podzespołów, tunerów, a więc użytkownik nie ponosi żadnych dodatkowych kosztów, związanych z eksploatacją sprzętu. Jednak to czy dzierżawa będzie naprawdę opłacalna, weryfikuje ilość kopii. Warto, zdecydować się na dzierżawę, gdy budżet jest ograniczony. Dzierżawa sprzętu biurowego, jest wspaniałym rozwiązaniem, w przypadkach gdy sprzęt jest potrzebny jedynie na krótki czas.